Saturday, June 11, 2011

Stay dan sunburn.

Agahaha,
Stay untuk beberapa hari kat sekolah. 
Dinamik 1-3 memang sumpah langsung tak tipu bersepah gilaaaaaaaa!
Dan aku memang bising, malam-malam orang tidur aku MP4-ing, nyanyi kuat-kuat.
Kadang-kadang tengok cerita pakai lappy si Kusha.
Langsung tak tipu, memang best!
Isnin sampai Khamis, kelas bla-bla-bla.
Petang Khamis sampai Sabtu 11 Jun ada Kem, err kem apa aku tak ingat.
Di-handle-kan oleh Alumni sekolah.
First-first memang boring, last-last pun boring, tengah-tengah kem pun boring.
So, the conclusion, kem tu boring.
Tak memberi impak sangat dekat aku melainkan berjemur dekat padang selama 45 minit pada tengah hari yang panas bak gunung sahara itu yang menyebabkan kulit aku yang tersedia gelap ni dah semakin gelap.
Ye, menarik sangat tengok sunburn dekat muka.
Ingat tahu, orang akan ingat sunburn tu simbol kesukanan.
Jadi berbanggalah dengan sunburn walaupun korang hanya tahu sukan kuak lentang dan sukan membina lemak atas katil macam aku.
Haha, tu jelah cerita aku.
Apa-apa pun, thanks for the camp, kakak-kakak semua,
Appriciate it.




Bye.